F&S, intervju & jobberbjudande

Imorse var jag nästan sjukligt trött, höll på att inte komma ur sängen. När jag väl gjorde det så gjorde jag det försent vilket resulterade i att jag kom ungefär 10-15 minuter sent till gymmet (F&S). Tränade med Lisa. Var dags kan man säga, men jag vet inte om mina skor var extra hårda idag eller någe för jag fick svinont i fötterna. Hatar att svettas men nu efteråt är det ju skönt :)

Jag har även varit på jobbintervju på avd.23 - kvinnokliniken. Det gick rätt bra, ska få feta nästa vecka om jag fått det eller inte. Hon sa att det var en barnmorska som jobbat där förut som eventuellt ville jobba i sommar men om hon nu inte vill det så skulle jag få jobbet (så håll tummarna!!) Jag skulle få veta nästa veckan hur det blir. Nästa vecka ska jag även få veta om jag fått jobbet på avd.26 - barn och ungdom. Det är ju på dessa avdelningar som jag helst vill jobba. Men jag dör ju inte om jag inte får jobbet och vet ni? Nu för kanske drygt en timme sen ringde de från avd.93 - njurmedicin och erbjöd mig jobb. Var ju där i måndags på intervju. Jag fick till slutet på nästa vecka att fundera på hur jag vill göra. Får jag inte jobbet på avd.23 el. 26 så kommer jag ju så klart att tacka ja. SOm sagt så verkar det vara rätt bra där iaf trots att hon ena avdelningschefen var så lam.

Så nu har jag inte panik längre :)
Eller jo lite panik har jag fast bara inför läkemedelstentan som är imorgon. Jag trodde att jag kunde det här, men jag får massa fel och speciellt på spädningsuppgifter. Jag förstår verkligen inte hur man ska tänka. Tycker att det fattas massa information för att man ska kunna räkna talen. Men jag har ju ikväll på mig så jag ska plugga som ett as.

Så det är väl lika bra att sätta igång igen.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt.. Men får hoppas att du får nåt av de andra som du ville ha :D

Postat av: Julia

GRATTIS till jobbet=) Spännande och höra vad de andra säger också, hoppas du får en bra sommar vad du än väljer=) I år SKA vi ha en massa grillpartyn!! ;D Förresten, DU ÄR UTMANAD;) Jag håller tummarna imorrn!! PUSS

2009-02-11 @ 20:45:35
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Nina

Bra avdelningar du har valt :) Skulle jag med välja ifall jag var ssk!

Min syster vikarierar på njurmedicin som uska. Hon trivs där jättebra!

2009-02-18 @ 18:23:26
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback