Uppdatering!

Julen började med att jag jobbade natt på barn och gick alltså av julaftonsmorgon. Rusade hem så fort mina värkande ben bar mig (var ingen lugn natt som jag hade hoppats på, hann dock se lite barnprogram på morgonen med julkänsla, haha). Hann sova nästan 2 h innan jag var tvungen att gå upp. Blev hämtad av morfar och vi åkte hem till min moster.

Hos moster blev det jullunch tillsammans med hela familjen (förutom mamma). Vid ungefär Kalle Anka kom mamma och efter Kalle åkte min kusin med familj vidare. Vi delade då ut resterande klappar och sen åt vi. Blev inte så sent eftersom mamma skulle iväg och jobba och hon körde hem mig så jag skulle slippa gå.


     
        
            


På juldagen bar det av hem till mormor och morfar där vi åt kalkon. Supergott :) Och sen åkte jag och Sandra med Sanna, Tommy m.m. till Strömpis. Fick följa med i taxin, asbra ;) Var kul på Strömpis, var lite misspepp på att gå först eftersom jag inte hade någon biljett. Blev dock kanske lite mycket att dricka :(

              
              


Var alltså seg som fan på Annandagen men åkte iallafall med mormor och morfar till mamma för att få lite mat. Kommer typ inte ihåg när jag lagade mat senast, haha.

Idag har jag varit med mamma och Sandra till Marieberg och bytt lite julklappar. Tänkte fynda någe på gina också, men hittade bara ett armband och det var till ord. pris.

Så det var lite uppdatering :)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback