Söndag

Igår var jag med Sandra, Filip och Dipesh till Vingåker factory outlet :) Köpte ett par mjukisbyxor, en tjocktröja och ett par skor.. Sen var vi även inne i Fabriksbutiken, där jag köpte lite Höganäs porslin, 4 tallrikar och 4 skålar i kako, väldigt fina :)
När vi kom hem pluggade jag lite medans Sandra kollade på film.. Hade typ bara 2 h på oss för sen skulle vi bli hämtade av farmor o farfar för att åka till vår faster ut i St. Mellösa och fira henne, eftersom hon fyllde 44 år den 2 okt..
På vägen hem kom Sandra på idé att vi skulle bowla med Filip, Johan, Ali och hans kusin.. Vilket vi gjorde :) Det var kul, men jag kom typ sist.. På min bana var det jag, Sandra och Filip och jag vann iallafall över den i andra serien.. Men på totalpoängen låg jag konstant sist, hehe..
Vi kom hem rätt sent så då blev det inget pluggande, var alldeles för trött.. Satte på en film men somnade efter en halvtimme, hehe..

Nu är det söndag och jag ska skriva som ett as :)
Wish me good luck :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback