Privileged


Ja, jag har hittat en ny serie - Privileged - som jag älskar :D  

 


Hade handledningstillfälle idag.. Var nervös, men det gick rätt bra :) Var inga stora grejer som vi var tvugna att ändra på.. Kiina har redan varit duktig och ändrat på en del :)

Hade typ planerat att åka till Jossan i Linköping i helgen, men det blev inte så, för hon kom hem istället :) Lika bra det för jag har inte så super mkt pengar.. Har spenderat en del nu till min Halloween kostym.. Eller aa det har inte blitt så vidare värst mycket kostym utav det hela.. Hittade en jättefin svart spetsklänning med tyll på H&M, som jag tänkte att jag kunde ha på nyår också (om jag inte får för mig att köpa något nytt alltså) :)

Efter skolan åkte jag iallafall hem till min kusin Ulrikas pappa för att hälsa på Ulrika och Vilgoth.. Jonas var där en liten stund också, men han var tvungen att hjälpa min moster med flytten (hon flyttar ju hem till min mamma nu tills jul nån gång, då hon ska flytta till Toringsgatan, så då blir vi för övrigt grannar :))
Aa, åkte iallafall dit för att träffa Ulrika och hennes 3 veckor gamla bebis Vilgoth.. Han är så himla söt.. Blev kär så fort jag såg honom.. Fick såklart hålla lite, och det tog emot när jag var tvungen att ge honom till Sandra (som också var där), hehe.. 

                      
Ulrika                                                      Vilgoth

Stannade för en liten pratsund över en kopp te och sen gick jag och Sandra till Burger King för att äta (inte så nyttigt, men men..) Köpte sedan vingar på Pandura, men de gick så klart sönder när jag skulle ta av mig dem, så jag ska försöka byta dem, hoppas det går bra, bara..

Just nu kollar jag på Fredag, hela veckan och Idol, ska dra mig till soffan för att se lite bättre.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback