Oktober

Gäsp va jag är trött.. Blev väckt av en väktare från eon (?) som ville ha numret till min fastighetsägare, eftersom min nya (!) granne inte var hemma.. Klockan var halv tio och hon hade redan väckt mig genom att ringa på typ 3 ggr hos grannen, nu andra dagen i rad.. Det roliga är att hon går ut och sen kommer in igen och istället för att ringa på hos dem på 1 våningen eller läsa på lappen som står vid trappuppgången alla uppgifter om min fastighetsägare som hon skulle behöva så ringer hon på min dörr.. Lite irriterande..
Jag har alltså fått en ny granne, han har inte flyttat in än, men Malin har flyttat ut :D Haha, lite sjukt att jag tycker att det är bra. Var väl iofs inget fel på Malin så, men hon bråkade jämt med sin kille eller sina kompisar.. Glömmer aldrig när hon vägrade öppna dörren för sin kompis som ville komma in och hämta sin mobil och nycklar en söndag morgon.. Kompisen höll på i drygt en halvtimme, men att ringa på dörren och ropa.. Men Malin öppnade inte förns kompisen hade gått.. Jag fattade igenting.. Men blev pissarg eftersom hon väckte mig och det var som sagt tidigt en söndag morgon.. Sen brukade Malin ha fester mitt i veckan och de höll på sent och härjade ashögt.. Men nu har hon alltså flyttat.. Är lite nyfiken på vem den nya grannen är.. En kille iaf, men han har inte flyttat in så jag har ingen aning om hur gammal eller så han är.. Man kan ju alltid hoppas på någon snygg 25 åring ;)

Idag ska jag plugga som ett as men samtidigt som jag tvättar.. Ser fram emot den här dagen, eller inte..
Aja.. Imorgon blir det bättre för då ska jag med Lisa till Marieberg :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback