Inge kul alls..

Jag är kvar i Lundby.. Har ju varit här hela helgen för att kunna skriva klart min hemtenta, vilket jag gjorde igårkväll, men cp skrivaren ville inte fungera fast Kiina var snäll och skrev ut min tenta :) Hon var även snäll och lämnade in den idag för jag kunde verkligen inte gå till skolan.. Mammas granne (Jonte) har nämligen flyttat men hans katt har varit kvar i Lundby för hon har tydligen varit borta i typ 3 veckor, och igår kom en annan granne med Tussan (som katten heter ) hit. För tydligen hade mamma lovat att hon skulle få vara här några timmar.. Mm några timmar var det, hon kom vid kanske 2 och Jonte kom aldrig och hämtade henne igår så hon är fortfarande kvar här.
Jag missde sista bussen hem för att skrivaren inte ville fungera vilket gjorde att jag var tvungen att sova kvar.. Det var INTE bra.. När jag vaknade imorse kunde jag inte öppna ögonen och när jag väl kunde de såg det ut som om jag blivit misshandlad.. Och jag överdriver inte.. Duschade länge, tog allergitabletter och ögondroppar men ingenting hjälpte så jag har inte kunnat gå till skolan.. Kan ju inte visa mig offentligt.. Ska låna Sandras solglasögon sen när jag tar bussen hem.. Som tur är verkar det bli fint väder så jag inte ser allt för mongo ut i dem..
 
Det roliga är att det tydligen var obligatorisk närvaro på introduktionen till C-uppsatsen idag. Fattar inte varför riktigt, vi ska ju arbeta parvis och Kiina, som jag ska skriva med, var ju där.. Kiina sa att jag var sjuk, men man var tydligen tvungen att ansöka om att få missa introduktionen.. Någon som ser logiken i det hela? Jag gör det inte.. C-uppsatsen är ju en rätt stor och viktig del så varför skulle jag inte vilja gå på introduktionen? Hade jag kunnat så hade jag ju så klart gjort det.. Är ju inte direkt så att jag skylle på extrem allergi för att jag försov mig.. För de som kanske tror det kan jag berätta att jag gick upp halv sex och har varit vaken sedan dess..

Aja skitsamma.. Ska ringa och "skälla" lite på den som tydligen bestämmer över min hälsa senare idag.. Nu ska jag läsa lite om kvinnofrid och se om jag kan komma på något syfte och frågeställningar till C-uppsatsen..


 

Skulle vilja påstå att ena ögat ser typ ut så här och det andra är ännu mera svullet, som sagt det ser ut som jag blivit misshandlad..

Kommentarer
Postat av: jos

men herregud, ska han ha katten eller inte?

2008-10-06 @ 18:43:15
Postat av: Anonym

hm pluggar du inte medicin o skit? borde ju kunna klura ut va de va för skit me ögat.

2008-10-13 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback