Idiotvirus!!

Jag var jag och handlade på Willys med min mamma.. Jag satte på datorn för att påbörja nerladdningen av det som jag trodde nya Grey´s anatomy avsnittet.. Jag var sen, så ja struntade i att läsa kommentarerna. Jävligt dumt! När jag kom hem, var det inte färdigladdat, men sen efter någon timme så var det klart.. Det gick så klart inte att titta, eftersom det var fake och inte nog med det så var det fullt med virus.. Genom att jag försökte öppna mappen så fick min dator massor av virus, typ spyware, trojan, worm m.m. Fick typ panik.. Typ allting försvann. Gick bl.a. inte att gå in på "Den här datron" och "Mina dokument".. Skitskitskit.. Min hemtenta försvann ju då. Försökte få massa personer att hjälpa mig, typ Kurre, Leif och Magnus. Men ingen hade tid.. Så jag stängde av skiten och nu sitter jag hemma hos mamma i Lundby för att börja om på min hemtenta från start. Suuuuck.. Magnus ska hjälpa mig med datorn förmodligen nån gång i veckan, så det blir nog bra.. Bara att hålla tummarna att de äckliga "spionerna" inte fått tag i något viktigt.. Vet inte vad det skulle vara, men jag har ju heller ingen aning om vad man kan göra med information som finns på persondatorer.

Det går inge bra för mitt tentaskrivande, har ingen lust liksom.. Kommer sluta med att min tenta blir anmäld som plagiat från böckerna.. Skulle inte förvåna mig.
Är jättetrött nu, men jag ska försöka att skriva lite till innan jag går och lägger mig..

Har iallafall fått umgåtts lite med Eila Beila idag :)
Hon är nog den goaste hund som finns.. Så himla rolig är hon också :)

Ha det bra gott folk och akta er för virus!

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gumman.. Hoppas det går bra med hemtentan! Jag håller tummarna! Säg till om du vill ha några böcker eller nåt. Kramar

Postat av: Louise

Herregud din stackare! Vilken mardröm med datorn :S Jag kommer säkert också bli anmäld för plagiat, det är ju jättesvårt att skriva om med egna ord, blir bara fånigt. LYCKA TILL MED TENTAN!

2008-10-04 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback