Äntligen!

Ja, äntligen, så fungerar min dator igen.. I´m back ;D
Allting med datorn är ju inte klart.. Ska försöka att fixa kontakten mellan datorn och mobilen och så ska jag fixa ett bränningsprogram och andra små saker.. Måste även försöka att få folk att skicka över bilder från Hösten 2007 fram till idag som jag kan tänkas vilja ha.. Så säg till om ni tror att ni har något som jag vill ha ;)
Musiken måste ju också fixas, har bara gamla dåliga låtar nu :(

Kiina var här idag så vi kunde plugga till vår C-uppsats och jag ska åka hem till henne imorgon, förhoppningsvis så blir vi klara med artikelmatriserna då :) 
Ska kolla upp när bussarna går imorgon, så jag vet om det blir buss eller tåg och så ska jag titta på Miami ink, läsa artiklar, kolla alla mina älskade serier och så måste jag fixa lite musik till datron..

Tråkigt inlägg men så äre!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack! =) Woohoo för datorn! Vad skönt! Kul att läsa på din blogg igen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback