The Big Bang theory!

      

Leonard och Sheldon 2 supersmarta nördar med två ännu geekigare kompisar som inte kan ett skvatt om tjejer och allt som ska till, dessutom har Sheldon lite svårt med sociala sammahang överhuvudtaget. De lever i stort sett i sin lilla "vetenskapsvärldsbubbla" tills de får en ny granne - Penny. En glad och rolig tjej som Leonard blir förälskad i och aa..

Det är en kolkren serie som jag råkade se av en slump första gången för 4 veckor sen, efter So you think you can dance och nu är jag fast. Så himla roliga! Dör typ av skratt varje gång jag ser. Det dumma är att de pratar så fort och använder massa konstiga ord så man måste ha svensk text när man tittar för att förstå vad som sägs. Vilket betyder att jag nu har bestämt att varje torsdag kl.22.30 måste jag ha en TV tillgänglig, hehe :D

Kommentarer
Postat av: Emma

måste jag checka in..;)

Postat av: Madde

haha gör de.. så jävla bra ;P

2008-05-11 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback