Söndag

Gäsp va trött jag är idag :(

Igår var jag på inflyttningsfest hos Sanna och Fabian. Det var rätt trevligt. Var rätt taggad på att gå ut på krogen, men sen blev jag helt plötsligt jättejättetrött.. Satt t.o.m. o gäspa o var rätt osocial, så det blev hem till sängen istället, hehe.

Jag kom på igår att jag kanske inte har råd med tatueringen som jag ska göra :( Är så svårt att veta ochså eftersom de inte kan säga hur mycket den kommer att kosta. Kom på att jag har typ 500 kr kvar från mina födelsedagspengar o sen har jag inte haft tid att jobba någe o sen kommer man ju inte att få lika mycket i studielån i maj plus att jag måste köpa en studentpresent till Sandra. Inte bra alls :(

Men men.. Idag kommer de att bli en tråkig dag för  jag måste plugga en massa, till omtentan, tentan, o alla tema uppgifter som jag inte är klar med :( Suck.
Nu är jag rätt hungrig så jag ska nog äta lite innan jag sätter igång med eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback