Lördag

Jag är trött, har äckliga skoskavsblåsor på fötterna och sjuuukt ont i magen.

I onsdags var jag på Strömpis med Julia, Kíina och Rebecka vi träffade även Ida där, och så träffade jag lite annat folk också, det var rätt kul men det kunde ha varit roligare. Musiken var för det mesta sämst så..

I torsdags åkte jag med Sandra och Filip till Stockholm det var kul :) Först stannade vi i Hummelsta och köpte godis, sen var vi i Jakobsberg och shoppade lite på deras outlet, köpte ett par bikini trosor från Björn Borg och ett par skor från Ti amo :) Hade inga pengar så jag kunde inte köpa allt jag ville typ en hel bikini :P). Sen åkte vi vidare till The Studio där jag och Sandra blev sminkade och fotade. Var himla kul faktiskt, men jag blev inte så jättesupernöjd med bilderna mest eftersom de är på mig men men.. Efteråt åkte vi till Kista och gick på Gallerian (de hade öppet till 21 :)) På vägen hem blev det MAX eftersom vi kom på att klockan var typ nio och vi hade inte ätit sen vid ett.

I fredags (igår) gjorde jag ingenting vad jag kan komma ihåg. Pluggade en del, ligger fortfarande risigt till med akutsjukvårdsuppgiften. Har iallafall lämnat in tema 6, bättre sent än aldrig eller hur? Det var meningen att jag skulle spela brännboll med postisarna, men det blev visst inställt.

Idag har jag varit på stan och köpt en ram så jag kunde fixa mammas Mors dags present och så åt jag lunch med Lisa och Dennis. Har varit fint väder idag med sol och jag blir så energisk då, hehe.. Vill typ shoppa allt och fixa min balkong eller göra om i lägenheten, hehe.. Jag har dock inte gjort något av det eftersom jag inte har några som helst pengar. Plugga har jag gjort däremot och tittat på gossip girl (love).

Nu tittar jag på Eurovision Song Contest och det går verkligen dåligt för Sverige. Synd.
HAHA nyss var det Björn Gustafsson som berättade hur Sverige hade röstat. Värsta kul. Han betedde sig som en tönt som inte kunde någe, stammade och hade sig. Tror att de flesta i Europa kommer tro att det var hans Tv debut och tycker nog synd om honom, för det hade iallafall jag trott om det varit något annat land :)

Ska kolla klart på röstningen nu och sen sova för jag har inga Ipren hemma, bara Alvedon och det hjälper inte mot min magont :(


                                       
                        

Kommentarer
Postat av: Emma

nää madde jag tyckte att bilderna var fina. spec en av dom där du hade röda bralls. :)jag är med sugen på att shoppa..:)

Postat av: Julia

Åh, jag gillar också bilderna! MKT fina!! Kul att göra nåt sånt:)

2008-05-25 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback