2 maj

Boooring dag.
En av mina patienter dog igår :( Och imorse när jag kom så hade en annan av mina patienter blivit jättedålig, pat levde dock när jag gick, men jag tror inte pat kommer klara sig vidare värst länge till :( En annan av mina patienter hade bytt till A-sidan och de två andra hade fått åka hem. Så jag fick vara Sprutsyster idag. Hade lite blodprover att ta och sen ge lite injektioner Furix, Bricanyl och Teofyllamin (heter det så?) på förmiddan, men sen efter lunch hade jag ingenting, astråkigt.. Skulle slutat kl.14.30 men fick gå en timme tidigare..

Aaa sen har jag inte gjort någoting idag, tvättat.. Sitter o väntar på att de sista ska bli klart i torkskåpet och sen ska jag sova. Man blir ju så trött när dagen har varit rätt seg..

Imorgon blir det iallafall fest :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback