Tröött

Jag är jämt trött som fan numera, det känns som om det enda jag gör är att jobba och sova, men det är nog inge sant för i måndags var jag ju på bio och igår var jag hemma hos mamma och åt mat. Hon sydde även en top till mig, blev asfin :) Och sen så var jag med Sandra, Filip och några av hans kompisar till G-vik där vi spelade minigolf. Det var rätt kul. Satte några hole-in-one faktiskt :) Och så kom jag trea av sex :) hehe..

Idag slutade min boxer att fungera i ½ - 1 h.. Jag skulle ha kunnat döda den.. Stod att de inte hade någon signal och nu märker jag att mitt datorskärm flimrar.. Skiftar färg från vit till rosa.. Känns inte helt okej.. Har ju inte dirket några pengar att köpa en ny skärm för..

Har ont i huvudet idag också :( Ska egentligen på utejympa idag med Sandra, men det regnade ju en skvätt förut och då är det inte så jävla najs att ligga i gräset och göra sit-ups eller rygg lyft..

Ska titta på Top model Kanada nu..

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Madde, spelar du minigolf så heter det spik och inte hole-in-one! Duuuh

Postat av: Madde

haha ajust fan :P

2008-07-20 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback