The Black Parade is Dead!



I måndags förra veckan (1 juli) släppdes den internationellt pch på tisdan damp den ner på mitt hallgolv via brevinkastet :D Hade inte tid att titta på den direkt, men jag tittade lite som hastigast i onsdags och igår tittade jag ordentligt.

Bra ären och Gerard är kinda hot ;D

På andra spelningen som är i New Jersey, så tar Gerard fram ett plastglas med något som ser ut som öl och dricker några klunkar.
Någon i publiken ropar: Don't drink!
Någon annan ropar: It´s appeljucie, right?
Någon annan i publiken ropar: Don't you dare drink!
Gerard tar en till klunk, ler och säger: It´s just a boring Redbull!

Okej jag kommer inte ihåg exakt alla ord och hur de ropade men det var ungefär sådär och det är lite kul tycker jag :) För även jag blev fundersam över vad han höll på med.

De spelar även en ny låt på spelningen i New Jersey, de ville inte säga titeln men på youtube.com kallar folk den för Stay och Stay awake. Oavsett titel så är låten bra :) 

The Black Parade är min favorit skiva men nu väntar jag spänt på nästa album, men det dröjer nog och jag håller tummarna och hoppas innerligt att när det nya albumet kommit att bandet ger sig ut på världsturné igen så att de kommer tillbaka hit till Sverige, och om de gör de så måste jag gå på konserten även om jag får gå själv :P haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback