Måndag nu

Det har precis blivit måndag och jag sitter på jobbet och har det bra. Det är väldigt lungt just nu så jag tänkte passa på att skriva lite..

I fredags var jag ju på stan med Jossan och hennes kompis Anna. Jag köpte en klänning som jag nu har kommit på att jag inte har råd med, så den ska jag lämna tillbaka imorgon eller senare idag.
Jossan följde med mig hem efter stan och när vi står och lagar mat, lasagne, kommer Jossans klasskompis från Linköping Magnus och hälsar på. Helt sjukt tycker jag, för han bor typ vid Linköping och nu hade han bara "svängarna förbi". Han hade tagit en sväng med sin motorcykel och sa att det visst bara tog 35 min att åka, dvs. han åker riiiktigt fort. För Jossan tar det nämligen 1 h och 40 min att åka till Linköping, haha..

Jobbade sedan natt så igår sov jag bara...
Imorse (söndag) ringde de och frågade om jag kunde jobba såsom inatt, för Mirja var sjuk. Vilken jag kunde eftersom jag sitter här nu..

Finns inte så mycket att säga förutom Grattis till Lisa som kommit in på Lärarprogrammet på Örebro Universitet :D Och att hon, jag, Emma och Jossan ska gå på Sex and the City ikväll, så jag måste ställa klockan så jag inte försover mig. Jag har en tedens att sova tills jag blir väckt när jag jobbat natt och det burkar inte bli förrän vid halv fem, hehe..

Nu ska jag virka en mössa tänkte jag :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Å andra sidan så är ju Jossan inte direkt någon rallycalle.. Även om jag håller med om att 35 minuter är en väldigt snabb tid. Kan denna Magnus vara mytto? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback