Stress!!

Shit va stressad jag har varit idag, ett tag trodde jag t.o.m. att jag skulle missa tåget.. Men nu kommer morfar och hämtar mig om 5 min så jag ska hinna :) Skönt :)

Igår läste jag typ ut Den besvärlige patinenten sen när jag väl hade somnat så ringer Jossan och Micke och väcker mig.. De var rätt onyktra, hehe.. Men de var kul, fast sen kunde jag typ inte somnat på en timme igen.. Tror fan jag har sömnproblen, iaf insomningsproblem, kan vara hur trött som helst, brukar läsa tills jag inte kan se orden längre, o sen brukar jag somna direkt, men inte nu längre.. Ligger vaken minst en timme innan jag somnar, skitjobbigt.. Har nog för mkt att tänka på, och väldigt irriterande grannar, ibland är det deras fel att jag inte kan sova, för när allt är tyst så hör man om några är vakna, hör t.o.m när deras mobiler ringer.. Asjobbigt..

Men jag tog sovmorgon till kl.10 iaf, därför jag blev så stressad sen, ingenting fungerade på morgnen och jag var tvungen att åka till skolan och lämna tillbaka och kopiera lite i böcker..

Nu måste jag gå för att slippa stressa mer..
Linköping nästa! ;P

Kommentarer
Postat av: Julia

När ska du till Linköping? Lycka till på tentan på lördag! Jag håller tummarna! Kram

2008-01-16 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback