Linköping

Kom hit igår, resan gick bra :) Var lite förseningar till bytet i Mjölby, men jag hade iaf tio min på mig så det var inga problem :) Sen hade Jossan lite svårt att hitta till centralstationen, så jag skulle gå hem till henne sa hon.. Hittade en sjukt söt kille som jag frågade efter vägen, han sa att han skulle till stan så jag kunde gå med honom.. Yeees tänkte jag, men när vi bara hade gått en liten bit så ringde Jossan och sa att hon hade hittat, så då var det bara för mig att vinka killen hejdå, kändes lite ledsamt, haha, och vända och gå tillbaka till Jossan..
På vägen hem från parkeringshuset så sa Jossan att de hade en grym rea på DinSko, vi kilade ner dit och jag kom ut med tre par skor och 500kr fattigare och Jossan kom ut med ett par skor ;)

Idag har jag pluggat (bra va Julia och Kiina?;)) Jossan har i skolan mella 8 och 11 typ.. Men hon har låtit mig sitta och läsa ifred, har t.o.m. tjatat lite på mig att jag ska läsa.. hehe.. Vi har iaf varit på systemet  och handlat lite till ikväll, utgång ska det bli ;D Värsta kul förhoppningsvis, men det börjar bli lite stressigt, krogen har ju öppet till 3 så det borde vara lungt ;D hehe..

Ja jusste.. Jossan låg och sov förut och jag satt o pluggade när det ringde på hennes hemtele.. Svarade "Hos Josefin" och sen visade det sig att hon skulle få blommor och det var blombudet som ringde och frågade om det fanns nägon portkod.. haha.. Skitspännande var det att vänta på blommorna ;D Aldrig varit med om ett blombud kommer dit jag befinner mig, haha, skum meningen, men va fan..

Nu ska jag göra mig iordning kl. är mycket o vi vet inte om vi kommer hinna gå till Micke på förfest som det var planerat, men aa..
Ciao då ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, härligt att du pluggat Madde! =) Ses på söndag! Håller tummarna för imorrn! Kram

2008-01-18 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback