Galen

Blir typ galen på skolan.. Om jag inte får veta mitt tentaresultat imorgon så blir jag typ jätteirriterad.. Imorgon ska man få studielån och så.. Men jag är tydligen inte registrerad trots att de ropade upp mig när de kollade vilka som skulle gå.. Surt som fan.. Har inte tillgång till Blackboard heller så jag kan inte skriva ut åhörarkopior och annan information till föreläsningarna.. Jobbigt som fan!

Har beställt och köpt böcker idag till skolan, så jag hoppas verkligen jag får gå kvar, för de kostade drygt 2000kr.. Tur att jag fick en tusing av mormor och morfar igår..

Efter skolan idag var jag och lämnade tillbaka ett par skor och sedan var jag med Lisa till gymmet.. Asjobbigt.. Var trött efter 5 min på löpbandet.. Kört alla maskiner jag brukar plus några nya och sen ville Lisa att vi skulle ro på roddmaskinen, men vi orkade bara 500 m, haha..

Ska se Bones och I huvudet på Gynning ikväll tänkte jag :)
Imorgon ska jag gå o vaccinera mig mot hepatit A och B. Vi ska få det gratis i skolan eftersom vi ska börja sticka folk ute på vfu:n sen.. Hoppas jag får vaccinet trots att jag inte blivit registerad än.. Surt annars.. 

Helvete va surt allting känns..
Har säkert fått U på tentan.. Pallar nog inte en sån motgång :(

Fanfanfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback