5 jan

Idag har det varit en riktig segis dag.. Var med Jossan och Camilla igår kväll, men Camilla åkte hem när vi drog upp på stan, och sen efter lite flum följde Jossan med hem o sov här.. Hon åkte rätt tidigt efter frukost, dvs. kl ett-två typ, hehe.. Jag typ tittar på Sagan om de två tornen nu, men jag vet inte, orkar liksom inte titta.. Har fotfarande min pjamas på mig, haha.. Men borstat tänderna har jag iallafall gjort :P Annars har jag inte gjort någe så de finns inget att skriva.. Målat naglarna har jag iallafall, haha, och nu ska jag dubbelkolla att de blommor jag valt ut till min tatuering jag hoppas jag ska göra snart betyder det jag tror att de betyder..

Imorgon blir nog en mer effektiv dag förhoppningsvis :P

http://medei.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback