TRÖTT!

Jag är sjukt trött idag. Väckarklockan ringde 04.45 imorse och då vare bara att pallra sig upp :( Kunde inte sova direkt när jag kom hem igår kväll heller, så de blev bara några få timmars sömn. Men jag ska göra kväll imorgon, så då får jag sova till 11 iaf :)
Har ju gått med usk nu i två dagar, hon undrade om jag ville ge en injektion i magen igår kväll, men jag fega ur, pat´s mage var inte så bra att sticka i.. Men idag har jag lsgt om några sår enligt steril metod, tagit bort 2 PVK och så har jag plockat bort agraffer, ser ju ut som häftklammrar som sitter istället för tråd på op.såret. De var kul :) Och imorgon ska jag börja gå med ssk så då kommer jag kanske få göra lite mera :)

Missade gossipgilr igår :( Fast ikväll ska jag iallafall se Grey´s :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback