Torsdag

Hej kära bloggläsare!
Idag har jag tackat nej till ett jobb. Visste iofs inte om jag skulle få det, men de sa att de var intresserad och ville att jag skulle ringa. Men jag skrev ett mail idag om att jag inte var intresserad längre.. Kom på att det skulle kosta 845 kr i månaden och jag vet inte om jag kommer ha pengar till hyran o allt i början av sommaren, får ju inget studiemedel.. Och sen måste man åka vid typ 5 nån gång om man börjar halv sju o då måste jag gå upp 4.30, neee de vägrar jag.. Får se om jag kommer få göra det nu när jag har praktik, men jag hörde av Frida att man kunde sova kvar på sjukhuset om man gick C-tur ena dagen o A-tur andra. Och sen hörde jag att avdelningen var rätt dålig, alltså man fick typ inte göra någe kul och personalen var inte den trevligaste, så nej tack :)

Annars idag har jag haft skola mellan 8 och 15, fick sluta lite tidigare så det var skönt :) Men jobbigt att börja typ 8 hela veckan, gör de imorgon med..

Igår kväll var jag, Kiina, Julia och Rebecka hemma hos en annan Rebecka för att fira henne och Ida (som så klart också var där). De hade fyllt och skulle fylla snart. Fick hemmagjord smörgåstårta och sen kladdkaka, gottgott :D

Är jättetrött nu..
Kollade lite på handboken på infomedica om det stod något om suturering, gips och dränage, men det gjorde de inte, finns ju inte med i boken Med.teknik för ssk heller.. Så jag hoppas att jag kommer hänga med ordentligt imorgon. Ska ha de på KTC, och då ska man helst vara förbredd, men aa.. De får bli som de blir..
Har KTC mellan 8 och 10, så då ska jag nog till gymmet och träna lite sen, är rät skönt o ha både skola o träning färdigt innan lunch :)

Mamma, Sandra och Eila kommer hit imorgonkväll o ska äta lite tacos.. Bjöd nyss hit dem, hehe.. De är ju aldrig här :( Men nu så :)

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback