Tisdag

Idag känns det som om jag har gjort mycket, men ändå inte allt som jag skulle göra hmm..
Började dagen men att ha seminarium i 2 h, sen träffade jag Lisa på Friskis&Svettis vid tio nån gång, vi gymmade och så. Har så förbannat ont i min tå att jag inte kan använda löpbandet, testade en annan motionsmaskin idag, men efter 3 min trodde jag att tån skulle trilla av, bet ihop och körde klart 10 min iaf.. Men de andra stryrkemaskinerna går ju bra :)
När vi var klara åkte jag hem och fixade lunch, tvättade och diskade.
Sen var klockan helt plötsligt 15 och då duschade jag o gjorde mig iordning. Cyklade sen till resecentrum, fixade mitt kort som det var repa i (funkade alltså inte, men man kunde ju föra över pengarna till ett nytt) och så köpte jag ett 31 dagars pendlarkort till Lindesberg. Kostade 845 kr, på hemsidan stod det 295 kr, men det visade sig att det var bara inom Lindesberg då..
Sen kom Lisa, så gick vi till Waterproof för att kolla om de ritat upp min tatuering, men de hade de inte. Vet iallafall vem som ska göra den nu, haha, de visste jag inte innan.. Skulle komma tillbaka i slutet på nästa vecka så skulle det vara klart.
Sen gick vi till Idé och hobby, där Lisa köpte presentkort till Dennis brorsdotter som fyllde. När vi var kalra kom Emma upp. Och när vi går ut så ser vi andra Emma också, hehe. Trevligt :) Hon skulle till H&M och Lisa skulle hem så de gick åt ena hållet och jag o Emma gick åt andra hållet. Först gick vi o lämnade tillbaka en bok jag lånat och sen gick vi till Java. Skulle äta och byta julkappar, haha, bättre sent än aldrig ;P Jag fick 4 jättefina muggar och sen matchade servetter, hehe, sen fick jag även en grytlapp/underlägg i silikon. Spännande, hade aldrig sett ett sånt förut, trodde de var att man skulle lägga i diskhornet eller någe, hehe..
När vi var klara skulle jag gå på ett Cambridge möte, men hon ringde och lämnade återbud :( Ska dit på måndag istället.
Nu är jag hemma och ska snart titta på gossipgirl :D

Fick ett sommarjobbserbjudande idag typ. Eller kanske iallafall.. På Lindesbergs lasarett, avd 1. Ska ringa imorgon och så. Sen ska jag ju dit v.8 och ha praktik så då kanske jag ska träffa henne och så får vi se. Men jag vet inte om jag vill jobba där. Har inget emot Lindesberg så, utan det är ju bara de att det kostar så mycket att ta sig dit och så tar det så lång tid också. Skulle helst vilja få på USÖ och då allra helst förlossningen, men sån tur har aldrig jag.

Ojoj. Nu börjar tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback