Söndag

Var rätt länge sen jag skrev nu, så jag tänkte att jag kanske skulle skriva lite.
Var inte så jättekul att gå med ssk nu i tors o fredags. Var typ bara pappersarbete och jag trodde att de var ssk som satte KAD, tog puls o BT, blodprover o allt på nya pats, men de var det visst inte. Blodproverna tog de från lab själva och typ allt annat gjorde usk. Det ssk gjorde var att dela medicin o skriva journaler. Kul! Jag fick iallafall värma och hänga blod och ge några injektioner Fragmin, men en del pat tar ju de sprutorna själva. Var ju iofs en ny ssk (ny på den avd) som jag gick med för min handledare var sjuk, så då kanske jag får göra mera saker nästa vecka när jag ska gå med henne :) Hoppas det iallafall :)

Har varit astrött hela veckan och så har jag kommit på att jag kommer missa massa Grey´s avsnitt så nu har jag laddat hem och sett på alla från säsong 4. Helt besatt blev jag. Datorn stod på i typ 2-3 dygn för att jag skulle se dem, haha.. Sen har jag även kommit på att jag gossip girl inte går i repris, o jag hade redan missat ett.. Men nu har jag sett t.o.m avsnitt 6 och ska väl fixa de andra lite senare :) Asbra är de!

Hade tänkt att åkta till skolan idag o träna på KTC, men jag kom på att jag har tusen andra saker jag måste göra - plugga till tentan på fre, till sem imorgon, några tema uppgfiter och så städa o tvätta här hemma..

Måste skriva lite om Melodifestivalen som var igår. KATASTROF! Vad tänkte folk på? BWO såg ut som as i sina kläder o jag gillade inte låten heller, men jag förtod att den skulle gå vidare, samma sak med den där operalåten. Men sen då.. HUr kunde hon Frida (som för övrigt hade ett exakt likadant linne som jag köpte på H&M förra veckan) gå vidare och inte Patrik Isaksson. Hans låt var ju 1000 ggr bättre än hennes, ringde t.o.m. o röstade. PINSAMT SVERIGE! Jag blev helt upprörd.

Nu ska jag betala räkningar, kolla Blackboard för de har jag inte gjort på hela veckan, o plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback