Söndag - Melodifestivalen

Tråkigt att det inte är lika fint väder idag, men men..
Ska snart äta frukost och sen åka till skolan och öva.

Tänkte bara skriva lite om Melodifestivalen som var igår. Tyckte att det var en del bra låtar faktiskt, var inte lika katastrof som förra veckan :) Gillade Sannas låt väldigt mycket. Missade Olas, men det verkade som om den låt som alla hans andra låtar, tror nog att den förtjänar andra chansen. Men sen tyckte jag inte att det var bra att Rongedal kom till finalen och inte Andreas och Carola. Tycker inte att de låter bra när de sjunger, men de hade väl en bra show antar jag. Jag gillar inte Carola heller. Hon sjunger ju bra, men gillar inte hennes attityd. Låten One love, var iallafall bättre än Just a minute, såå..
Gillade Lasse Lindhs låt också, men man förstod ju att den inte skulle gå vidare, folk är ju fortfarande inne på att i melodifestivalen ska det bara vara schlager, eller typ E-type (usch hatar E-type!)

Sen gillade jag Carolas klänning, jättefin ju, sån skulle jag vilja ha!
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback