Lördag

Det gick bra på jobbet igår, fick vara på ettan, så det var ungefär som vanligt. Jobbade med Iman och hon är bra :) Skulle egentligen varit på tvåan med Susanne (som är jättestressad o jobbig), men eftersom inen av oss hade sonddelegering, så fick jag byta med Pia. Bra det :)
Slutade halv nio och tog sen bussen raka vägen hem, la mig på soffan o somnade, hehe.. Astrött.. Låg o drog mig rätt länge imorse också :) 

Sen har jag varit uppe på stan o bytit några soppsmaker. (Värt o veta), men aa skulle bara tala om att jag varit utanför dörren idag :P hehe..

Har inte gjort så mycket annars. Pluggar lite, tittat på LA ink och Prison Break och ikväll ska jag titta på Melodifestivalen och plugga lite mer. Ska skriva klart eller iaf nästan klart alla KTC moment.

Ajust, var inne på ellos och kollade på klänningar (Julia!) La till några på min önskelista som man kan ha på hemsidan och de blev klänningar för över 2500:- Blev en hel del alltså. Måste kolla igenom dem, för jag fick hem reklam om att man hade 40 % på dyraste varan (fast de visste jag redan, för det hade Julia sagt ;P) men man fick också en beige jacka, som jag tyckte verkade snygg, gratis. Värsta najs :D

Måste också berätta att min mamma ringde nu ikväll och berättade att min kusin Ulrika är med barn.. Värsta kul :D Fast jag blev inte överlycklig som jag hade blivit om de var med hennes förra kille, gillar inte hennes nya riktigt till 100%. Men jag är glad iallafall :D Ska ju få mitt första kusinbarn, :) Känns som om alla får barn runt om kring en hela tiden.. Man blir ju typ avundsjuk.. hehe..

Ska återgå till skolböcker nu.
suck!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, när jag la till allt jag hade så blev det typ 2300 kr och det var en massa klänningar och bara ett linne! =) SHOPAHOLIC ;) Dahhhh, måste betälla så vi blir fina till sommaren! =) Puss

2008-02-17 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback