Inget för mig

De som vill får säga Vad var det jag sa!?
Så här är det.. Imorse drack jag en med kakosmak, den var inte så god, men jag lyckades iallafall dricka upp den utan att få kväljningar, men sen när jag åt lunch (kycklingsmak) så kunde jag inte, jag kunde verkligen inte äta upp den.. Åt med sked för jag tänkte att de var soppa o det är inget man dricker.. men alltså jag fick kvälningar o om jag hade tagit en sked till så tror jag att allt hade kommit upp igen.. Så jag var ashungrig när det var dags för kvällsmat, tänkte att det skulel bli asgott, hade tagit en med jordgubbssmak, men neej! Jag höll typ på att spy.
Så.. Jag har testat 3 olika smaker och jag fick tvinga i mig alla o mådde bara illa av dem. Så de här var inget för mig.. Nu hoppas jag bara att jag kommer få lite pengar tillbaka, eftersom man var tvungen att köpa för en hel vecka, jag har alltså 18 påsar kvar, kostar 25 kr st, så jag har ingen lust att bara slänga dem.. Ska ringa imorgon när de öppnar och se hur jag ska göra..

Håll tummarna för mig att jag får pengarna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Aj då, illa. Tråkigt att det inte funkar.

Postat av: Segersten

då kan vi ju gå och käka snart igen :D

2008-02-13 @ 14:33:08
URL: http://emmaseger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback