Hungrig

Hej hej bloggen!
Idag är det tisdag och jag är hungirg.. Dricker grönt te nu och väntar på att klockan ska bli en timme mer ungefär. Var ju på mötet igår, trodde inte at de skulle vara så jättejobbigt, men de skulle visst bli bättre 4:e dagen. Hmm.. Får se..
Har försökt att hålla mig sysselsatt idag iallafall, hade jag bestämt med Lisa att vi skulle träna halv 11 idag, men jag fick visst inte det, gå fick jag göra, så jag gick fram o tillbaka till stan istället. Lisa följde med :) Var inne på gina o tänkte köpa en massa, men jag hejdade mig, köpte en grön kjol o en jätterolig klänning på åhléns istället, o så köpte jag lite nödvändigheter på Lindex, bomull o så, och en Bh :) La även undan ett par skor på DinSko, ska fixa ett medlemskap nu snart :)

 image39   image40

Sen ska jag kolla på alla serier och kanske plugga lite :P
Vill nog göra klart tema 3, börja skriva alla KTC moment, öva lite läkemedelsräkning och dessutom försöka lära mig en massa ben på både svenska o latin.. Hmm.. Har en del att göra med andra ord, men aa..

Ska försöka fixa medlemskapet nu så jag får 20 % på skorna imorgon :)

Undrar hur lång tid de kommer att ta innan Oriflame grejerna kommer.. Hmm.. Gått över en vecka nu :(

Kommentarer
Postat av: Julia

Lovely klänning;) Va? Får man 20 % om man blir medlem i Din Sko?? Hm, vet du om det gäller Nilson och Skopunkten också då eftersom det är samma koncern? För mitt tillgodokvitto gäller ju på alla tre.. Kanske måste shoppa mig ett par skor då=) Ska vi inte kolla lite klänningar på Josefssons nån dag? =) Gotta oss inför sommaren=) Ses imorrn! Puss

2008-02-13 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback