Grattis

Kiina skrev grattis till mig på msn förut idag. Till vad, undrade jag. Sen sa hon att alla som gjorde omtentan i lördags blev godkända, hehe. Yees! Det stod på Blackboard och så hade jag fått betyget inskrivet på Studentforum. Asbra :) Så nu har jag bara hemtentan kvar sen är jag ikapp :) Verkar som om det är rätt många som inte har gjort hemtentan, skönt o inte vara ensam :)

Har sett på en hel del sjuka saker idag. Först kollade jag på The war at home, och höll typ på o dö av skratt, nemen nästan. Är så himla bra :) Sen var det faktiskt en del roliga klipp på Americas funniest homevideos, trodde jag skulle dö vid vissa bassäng-klipp, hehe.. Kollade sen på Jerry Springer på TV400, det var det sjukaste! Tror fan det var amatörskådisar, för annars så vet jag inte hur folk är funtade.. Som tex. det var en kille osm hade varit tillsammans med sin tjej i 4 år, och nu skulel han ta henne till TV och berätta att han arbetat som en strippdansare typ, och om någon i publiken kom fram till honom o frågade om de kunde ha sex (om hon betalade) så gick han med på det. Hmm.. Hon gav honom en örfil och sa typ att hon hatade honom.. Men det är inte slut där, åh nej. Sen säger han Jerry, programledare, att tjejen varit otrogen, och att han killen var där. Hmm.. Killarna visste in om varandra och började typ slåss. Tjejen o den "nya" killen hade träffats i 1 år och han var jättekär i henne och den "gamla" kille ville gifta sig med tjejen, så det var typ därför de slogs.. Tror att de hela slutade med att Hon valde den första killen iallafall trots att hon hatat honom 5 minuter tidigare. Alltså.. Jag vet inte.. Men Deras ansiktstryck och kroppsspråk tydde på att de redan visste om allt men de e ju inte säkert, men iallafall.. Herregud säger jag bara! 
Sen var det nästa gästs tur. Då var det en "tjej" som var född man och som jobbade som prostituerad. Oja. Och "hon" hade fortfarande kvar sitt kön och sa att det var större en hennes pojkvän hon haft i 9 månader.. Pojkvännen hade ingen aning och det var det hon skulle berätta. Han vände typ på klacken o skulle gå. haha.. Jag fattar inte.. Hur kan man vara tillsammans med någon i 9 hela månader utan att veta att personen i fråga har en snopp mellan benen?! Var grymt sjukt att jag var tvungen att skratta, haha..

Kollade även på Vänner och de var också himla kul. Joey hade på sig trosor, Ross flirtade med en polis för att slippa "försaktakörning", Chandler o Monica hälsade på Chandlers pappa som var transa och aa.. Skrattade lagom då med.. 

Sen tittade jag på Next. Så himla töntigt att ja måste titta närdet inte finns någe bättra, skrattar typ ihjäl mig då med, haha.. 

Så ett tips om ni får tråkigt - Kolla på eftermiddagsprogrammen ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback