19 feb

- 3 kg

Första riktiga praktikdagen idag.. Fast jag ska gå med en usk de två första dagarna, så det blir nog inget stickandet och så idag.. Jag börjar kl.14 och slutar 22, fast det går ingen buss då så jag ska nog sluta kl.21 tror jag..

Gick upp rätt tidigt idag för att börja så sent..
Var på stan en snabbis och hämtade en sladd som jag trodda fattades till min skrivare som jag köpte igår, men sen när jag kom hem hittade jag den, haha smart.. Men jag var även på Waterproof för att han sa att han skulle ha med sig skissen idag, eftersom han glömde den igår.. Men han hade inte det :( Så nu ska han ringa mig istället.. Var även på Glitter och köpte 3 par nya örhängen :D Värsta fina :)

Nu ska jag kila så att jag inte missar bussen, för då är det kört!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så du fortsätter med soppan? verkar ju funka=) Kul=) Köpte möbler på blocket i måndags, ska dit (till Åsbro) och hömta dom idag. Kiina och Mange följer, annars hade jag villat bort mig i Närkes mörka skogar, haha! Hoppas praktiken går bra! Jag fick sommarjobb på min praktikplats idag=) Puss

2008-02-20 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback