Universitetet

Sitter här i min ensamhet och skriver på Kiinas datorn när hon är och värmer maten.. Kul info va?
Jag tror att vi har skrivit klart C-uppsasten nu.. Ska typ bara läsa igenom hemma sen för att se så att vi inte glömt någe.. Känns konstigt att det typ är slut nu. Och jobbigt att man inte kan få mer handledning innan den ska in för betygsättning.
Skönt är det ju så klart också att det snart är slut. Kommer ihåg att man bävade som fan inför C-uppsatsen, men det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara.. Vi har ju ett rätt intressant ämne också så det underlättar ju en del :)

Träffade Lisa på bussen till skolan idag och sen även när hon var klar med det hon skulle göra i skolan idag.. Hon hade med sig glögg och sånt.. Världens största plastmuggar, haha.. Lite kul :)

Nu ska vi ju äta lunch.. När Kiina kmr tillbaka är det min tur att gå och värma maten, sen kl.13 är det föreläsning om Ledarskap och ledarskapsteorier, suck... Verkar inge kul. Har iallafall åhörarkopior idag så jag slipper få skrivkramp som igår.

När jag slutar sen, dvs. vid 16, ska jag åka till Skopunkten och lämna tillbaka ett par skor. Ska även lämna tillbaka en necessär (måste ju ha pengar så jag kan shoppa på Monki i helgen).. Ska dessutom se om jag kan hitta grillbestik som mamma ska få i julklapp..

Nu kom Kiina så nu är det dags att dra..

XOXO

Kommentarer
Postat av: rosie

Tjaba... fan vad gött att du snart är klar. A det skulle inte va så pjåkigt om jag själv bara hade en termin kvar :P

Ha en kanon bra dag. Kram, kram

Postat av: Nina

va är det för typ av ämnen man läser då? Är det mycket praktiska saker?

2008-12-17 @ 17:40:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback