Fest :)

Var fest igår.. Var skoj, för jag har inte varit på fest sen Halloween. Vi (jag, Julia, Kiina och Julias kompisar Lisa och Ida) var hemma hos Julia. Hon och Jocke har fått väldigt fint nu.. Hade ju inte varit där sedan de typ flyttade in. Juligt var det också med julgran och allt :)
Vi drack vin och pratade, sen gick vi till Frimis, för det var tydligen billigt för studenter. Var lite lite folk, men sist vi var ute på en onsdag så var det typ inge folk alls, så det var ju bra iaf :) Träffade Emil och sen också Daniel (aka Spanjoren), hah det var helt sjukt. Var nästan så att jag inte kände igen honom, men tror han kände igen mig iaf.. Kinna tyckte att han var snygg och att jag borde ha flirtat med honom, haha :)
Blev pizza på Grillcorner innan vi åkte hem. Gott :)

Var dessvärre rätt bakis när jag vaknade imorse och blev väckt av Rosenlund som ville att jag skulle jobba på Vivalldi ikväll.. Har aldrig varit på den avdelningen och så mådde jag ju inge bra så jag sa faktsikt nej. Lite dumt för jag behöver ju pengarna.. Men jag måste även plugga idag.. Vilket jag ska börja med nu..

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

haha skulle han vara snygg? Det var det värsta jag hört! Fast han kan ju ha gjort 35 plastikoperationer..;)

Postat av: rosie

Hej sötnos.

Tänkte bara kika in o säga hej, hoppas allt är bra puss puss

2008-12-08 @ 22:18:48
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback