Att vara eller inte vara...

Såg ju på Pregnant man igår och det visade sig ju att det var en person som gjort ett typ av könsbyte. Hon/han hade behållt sin livmorder m.m. Så då var dokumentären inte lika intressant längre.. Visst såg ju helt sjukt ut, men det var ju egentligen bara en gravid kvinna som såg ut som en man. Det som jag dock tyckte var intressant var att den gravidas partner kunna amma bebisen sen.. Typ bara genom att äta massa p-piller, va jag förstod det som.. Alla hormoner gjorde att kroppen lurades. Fick kroppen att tro att kvinnan nyss hade fött barn och därför producerades bröstmjölk.. Intressant! Om det verkligen fungerar och att det blir en näringsrik börstmjölk (alltså vanlig) så borde det bli mer uppmärksammt så fler skulle kunna göra samma sak.. Typ adoptivföräldrar och så.

Var bättre i skolan idag. Blev inte så trött på föreläsningarna. Nu är det bara en dag mev föreläsningar kvar innan jul, tänker ju skolka på måndag..
Imorgon ska vi även ha ett litet julklappsbyte med tjejerna från klassen.. Ska hem till Julia efter sista föreläsningen och sen vidare till Indigo vid sex. Aldrig varit på Indigo så jag hoppas att det är gott.. Men eftersom Segersten är där titt som tätt så borde det vara rätt bra :)

Vi lämna in vår C-uppsats idag.. Känns rätt bra, man kan ju släppa den nu liksom :)
Har börjat pilla lite på mitt CV också. Svåraste är ju att hitta en bra bild, där man ser seriös men glad ut samtidigt som man ser att det är jag.. Alla nya bilder jag har är typ bara fyllebilder eller gruppbilder.. Hmm.. Får be Sandra komma och ta lite kort.  
Nu väntar jag på att mitt nagellack ska torka, för jag ska nog sova sen.. Föreläsningen börjar ju 9 imorgon. Dessvärre har jag fortfarande ont i magen, så jag hoppas att jag ska kunna somna..


XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe :D Åh vad mysigt...

Ja, det är suuuuuuper... I love it.

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback