10 kg

Usch känns som om jag har gått upp 10 kg den senaste veckan. Blir hårdbanta imorgon, tisdag och onsdag dag.
Var hemma hos Emma och åt chokladpudding förut också. Inte bra :(
Första gången jag var i henne och Sebastians nya lägenhet. Jättefin var den :) Och lättare att hitta än jag trodde. Är ju sämst som aldrig vet var I3 ligger, men jag visste nog iallafall för jag kom rätt på en gång :)
Jossan var också hemma hos Emma. Kul och se henne med eftersom det var så äckligt länge sen..
Det som är mindre kul är att jag nog har blivit ännu mer allergisk mot katter. Fick en allergitablett när jag kom, men fick typ astma och nös som ett as iallafall.. När jag kom hem så tog jag en till tablett och så duschade jag. Är fortfarande röd i ögonen, men det har förhoppningsvis försvunnit imorgon.

Tänkte börja skirva mitt PM idag. Men när jag gåt in för att kolla vilket ämne jag ska skriva om så har gruppen tydligen träffats i måndags, då jag var i Stockholm, och bestämt vad alla ska skriva om. Allas utom mitt namn finns med. Skrev till dem på Blackboard, men ingen har svarat än. Kul. Såg att det bara var en person på ett ämne och 2-3 på de andra, så jag får nog skriva om det.. Det torraste så klart. Någe om omvärlden och förändringasarbete.. Så klart det som inte togs upp på föreläsningen.. Mina böcker har inte heller kommit och jag vet inte hur man skriver ett PM. Känns bra.. Inte!

Nu tänkte jag iallafall kolla på och eventuellt boka Mando Diao biljetter på ticnet :)
XOXO

PS. Har lagt upp en del nya bilder på
bilddagboken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback