Lördag

Idag har jag varit duktig ;P Gick upp redan kl.10 och sen har jag tvättat det som jag inte hann igår, bland annat min köksmatta.. Och så har jag dammsugit, dammat nästan alla hyllor (skippade några som jag ansåg oviktiga) och skurat toaletten..

Var hemma hos mamma en stund idag också.. Hon bjöd på mat, eftersom jag är så fattig hela tiden, haha.. Kött och potatisgratäng, sånt som jag aldrig äter annars, så det var gott :)
Nu har jag jätteont i magen, eftersom hon bjöd på äpplepaj till efterrätt..

Efter maten gick jag ut med Eila. Såg några ungdomar (sjukt det låter men aa)  som spelade basket och hade kul vid Lundbyskolan.. Kändes väldigt tråkigt och lite jobbigt att se dem.. Grät nästan, men aa.. Och nu kliar mina ögon som fan efter att jag gosat lite med Eila :(

Ska titta på Cold case nu.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

"dammat nästan alla hyllor (skippade några som jag ansåg oviktiga)" Men Madde då, vilka hyllor exakt var det som var oviktiga? ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback