Lipstick jungle

Det fanns en liten reklamgrej för Lipstick jungle i Glamour som jag fick i fredags.. Är typ samma koncept och skapare som Sex and the City och Cashmere mafia.. Antar att de kände att de var tvugna att göra en till serie eftersom det verkar som Cashmere mafia inte kommer att göra några fler avsnitt.. Iallafall.. Den handlar om 3 framgångrika vänner, om deras jobb, vänskap och sex.. Som vanligt alltså :)

Jag kände att jag var tvungen att kolla upp om det var någe att se.. Har sett alla avsnitt utom det 7:e och sista i säsong 1, men jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker att det är bra och värt att titta på än.. En sak som dock är säker är att Robert Buckley som spelar Kirby, är jävligt het ;)




Ska laga mat nu och sen titta på det sista avsnittet :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejhej:) Jag har inte fått några pengar för annonsen än. Betalar du det tillsammans med blommorna?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback