Frustrerande

Jag blir typ galen snart. Det är andra dagen i rad jag verkligen inte kan sova. Är inte ett dugg trött.. Gick och la mig vid typ halv ett och sen gick jag upp kl.2 igen, för jag gav typ upp och tänkte att jag skulle titta på Miami ink istället.. Chris Garver är rätt rolig, hehe.. Och så är han nog den bästa tatueraren i hela serien.. Skulle gärna vilja ha en tatuering av honom.. Men det är väl bara att drömma vidare..

Igår kunde jag ju inte heller sova, så då tittade jag lite på Jay Leno Show, haha, en del amerikaner är så jävla efter, haha.. Han Jay var ute på stan och frågade lite om folk visste vilka "kända par" var.. De visste typ ingen..  Inte ens Romeo & Julia.. En tjej sa att det var ett kärlekspar. När Jay frågade vad som hände med dem så sa hon att de levde lyckliga i alla sina dar, sådär som alla sagor slutar.. En kille sa att de handlade om kärlek och tradegi.. Han sa att Romeo tog självmord och när Jay frågade vad som hände med Julia så visste han inte.. Han tippade dock på att hon träffade någon annan att bli kär i. HAHA.. Så jävla kul.. Höll på att dö av skratt typ..

Oj, nu gäspade jag :D Ska nog lägga mig i soffan lite o hoppas att jag blir segare av TV:n och sen sova.. Ska ju jobba mitt sista pass imorgon, och ska visst vara själv med 4 barnmorskar.. Stress!!

Hoppas folk sover bra :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback