f*ck!

Usch jag är verkligen inte på topp just nu.. För det första har jag jobbat mellan 06.45 och 16.00 idag och mellan 07.30 och 11.00 igår på Rosenlund och det är så jävla f***tråkigt! Varför ska allting kosta så jävla mycket? Jag jobbar ju endast där för pengarnas skull och det är ändå dåligt betalt, men hej! man måste ju ha pengar till mat och hyra..
När jag vaknade i morse var det av att jag hostade och hade grym huvudvärk, mensvärk och halsont.. Kul va? Vakna av det kl.6 en söndagmorgon för att sedan bara pallra sig upp och iväg på cykeln för att jobba.. Kan det bli bättre?

Sämre kan det iallafall bli.. Är jättedeppig, nere och ledsen för det är nu när Mårtens begravning är över som jag verkligen börjar förstå att han aldrig kommer tillbaka. Det suger!
Själva begravningen var väldigt fin och jag är extremt tacksam över Oriflames Waterproof top coat som räddade mig från att se ut som en svartrockare eller störtsta emon :)
Efter begravningen kände jag mig bara tom, jag kunde inte ens gråta mera förrän senare på dagen när jag var hemma.. Men innan det så var jag upp på stan en snabbis för att fixa lite med stövlarna jag köpte i torsdags.. Nu ska ni få höra på en sak som gjorde mig svinförbannad.. Jag gick (för en gångs skull) i tid till bussen och satt och väntade i typ 5-10 minuter.. Bussen skulle gå 01 men den kom 59.. Men det gjorde ju ingenting för jag stod ju där vid busshållsplatsen men bissfan bara åker  förbi!! Jag springer ut mot gatan ropar och vinkar men cp:t tittar inte ens åt mitt håll.. Jävlar va förbannad jag blev.. Ringde numret som stod på busskuren men fick aldrig prata med någon receptionist eller så.. Tänkte fan kräva att de skulle skicka en betald taxi.. Är ju en riktig busskur, inglasad och allt.. Mitt på dagen.. Sånt ska de fan inte missa.. Är fortfarande helt upprörd..

På fredakvällen ringde Segersten o frrågade om jag ville komma till Lisa, vilket jag gjorde.. Det var trevligt :)
Lisa påminde mig om ett videoklipp som jag hade min på min dator förut Galenskaperna - VM i friidrott Vi tittade på den på youtube och sate va jag skrattade.. Tycker det är svinkul..
Så eftersom mitt inlägg blev så deprimerande ska jag avsluta det hela med att visa videoklippet..
Titta och enjoy ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du kan ju inte stå bakom busskuren =)

2008-09-01 @ 20:23:15
Postat av: jos

hahah..de klippet va länge sen ja =)

2008-09-01 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback