Eric Winter

Som de flesta vet så är serien Days of our lives (Våra bästa år) den segaste serien som finns, det roliga är att den går än i USA och vi ligger typ 2-3 år efter, haha.. Det är en serie som man alltid kunnat titta på ett avsnitt i månaden och sen ändå hänga med allt som har hänt.. Just nu så har det varit en period där det inte riktigt har fungerat.. Jag hänger inte alls med längre, haha.. Har kollat en del på sistone och insett att jag nog är kär i Eric Winter, alltså han som spelar Rex Brady/DiMera, hehe ;D



Han är ju bara så himla snygg.. Fast den här videon kanske inte gjorde honom rättvis.. Han är mycket snyggare när han är sådär gosig, mysig och halvnaken ;)


Men aa, kanske är dags att jag sätter lite fart börjar jobba om 25 min - yees!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback