Dag på stan nr.2

Idag har jag varit på stan med Kiina.. Det var himla trevligt ;) Trötta jävlar bara, hehe.. Var uppe på stan redan till kl.10 nämligen och då brukar jag fortfarande sova (har ju varit ledig några dar och de 3 sista veckorna på jobbet så har jag jobbat kväll och natt så jag har alltid sovit på förmiddagarna).

Jag la undan en jacka på Vero Moda, svinsnygg krage, blev helt kär :) Och så köpte jag en tavla från Entré, har inte kollat om den passar där jag tänkte ha den än, men det blir nog bra :)
Lunch åt vi på BaraVara och det var för övrigt andra gången jag var där.. Jättegott, förstår verkligen varför det jämt är så mycket folk där.. Simon var där, så vi satt vid honom och Marika :)

Ikväll är det Project runway final :D Ska bli kul och se alla kläder, dessvärre så vet jag redan vem som vinner :( Var absolut inte meningen att ta reda på det, utan jag titta på kanalen Star! för några veckor sen och så var vinnaren där, men aa det ska ändå bli kul o se :)

Kiina och jag åt tidig lunch, redan vid elva så jag är ltie hungrig nu.. Ska göra mig någe att äta..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback