6 augusti

Uppehåll idag, hoppas det håller sig för jag ska gå hem till mormor och morfar idag,. Tror att vi ska fira dem (blev inte så mkt när morfar fyllde och när mormor fyller nästa vecka ska vi på Märtas begravning).. Mamma och Eila ska också dit såklart, men Sandra har visst dragit utomlands med Filip. Men Mats, Ulrika, Jonas och Lena är i stan :)
Det blir nog inte så sent för vi ska träffas redan kl.17 eftersom jag ska iväg och jobba inatt..

Natten som var nu, var jag ledig. Drömde om Mårten inatt, så jag ville helst inte vakna imorse när Jargoda ringde och frågade om jag kunde jobba på Rosenlund imorgon. Hon ringer jämt och väcker mig :(
Känner mig lite deppig idag :( Och så mår jag illa för jag har en sån jävulsk mensvärk som Ipren tydligen inte biter på :(

Jag ska nog duscha nu så att håret kanske hinner självtorka innan jag ska bort.
Ha det bra
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Naa, vad drömde du då rå? Puss på dig vännen!

Postat av: Madde

Inget speciellt egentligen.. Typ att jag var på Liseberg eller Gröna Lund med honom och Westman, hehe :)

2008-08-09 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback