Tisdag

Imorse (kl.11.45) var jag på ett Medel pass på Friskis& Svettis med Sanna, Maria och Julia.. Gick rätt bra faktiskt.. En del saker var lite knas, förstod inte hur man skulle göra, men annars så :P Igårkväll var jag med Julia på Friskis&Svettis och körde ett Step 1 pass.. Skulle vara Bräda Medel, men de var visst snålt med ledare på bräda, så de var tuvngen att byta.. Micke som hade Step 1, jag har ju gått på det förut och tycker att det är kul, men fasen va jobbigt det var igår.. Och efteråt fick jag hostattack, haha.. Men idag gick det iallafall bättre :) Imorgon ska jag gå hem till mamma (Lundby, tar en timme) och sen tänkte jag träna på Friskis&Svettis på torsdag eller fredag.. Har skola mellan 13-17 på torsdag så då vet jag inte om jag hinner riktigt, men fredag är jag ju ledig :D 

Annars idag har jag tvättat, behövdes verkligen, hade inga underkläder och strumpor kvar typ, haha.. 
Hade fått ett paketavi från Posten idag.. Trodde de skulle vara massa smink (någon telefonförsäljare lyckades lura på mig, men smink är ju kul!) men det var det inte.. Var min premie från GLAMOUR, hade glömt bort att jag skulle få det, haha.. Var en parfym från Prada (liten) och en väska.. Rätt snygg, tror jag, hehe.. 

Ringde sjukhuset idag igenn (ringde igår också).. Då var inte hon som jag skulle snacka med där.. Blev kopplad till hennes telefon, men ingen svarade, så jag lämnade ett meddelande.. Får se om hon ringer.. Annars får jag ta och ringa imorgon igen, och om hon inte svarar då får jag se om jag kan få tag i någon annan avdelning.. Ska ju göra fältstudie, och jag vill göra den sanrt, för annars kommr jag inte att hinna.. Jobbigt!!

Ikväll ska jag titta på Desperate Housewives tror jag, annars Moulin Rouge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback