Sminkpartyt ...

... är över nu och det är väl dags att plocka ner allt i sina respektive väskor.. Lite småjobbigt.. Är ju både mamma och mormors grejer så.. Men aa..

Blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Kom 6 pers varav typ 4 handlade.. Så de var lite tråkigt att de kom så lite folk. Men när de väl var här så var det trevligt och rätt kul :) Jag sålde för ungefär 1400 så det var ju jättebra :D Så nu är det "bara" 600 kvar att sälja för.. Mormor sa att jag var typ tvungen att handla för 2000 på två perioder.. Hoppas jag lyckas :)


Haha kollar på Closer nu.. Helt sjukt när han driver sönder doktorn om att han är en helt sjukt slampig tjej. Som heter Anna, för att driva med Julia Roberts, hahaha.. Sjukt kul!!
Gillar inte Julia Roberts.. Tycker at thon hela tiden är så dryg och ser så uppsnosig ut.. Men hon spelar väl bara sånna roller, men jag har sett na på Operah (haha) också.. Och nee jag gillar na inte alls.. Taskigt men sant.

Vet inte vad jag ska göra nu.. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback