Sexparty

image16  image17

Igår efter jobbet skyndade jag mig hem, hoppade in i duschen och sen cyklade jag till resecentrum. Tåget gick 16.21 i Kumla, och det blev lite stressigt i slutet, för jag och Sanna hade inte köpte biljetter innan, och jag hade fått för mig att det kostade dubbelt så mycket på tåget som förköp. Jag hann köpa min blijett, men sen krånglade Sannas kort, och när klockan var 16.20 sprang vi till tåget (som så klart var ett litet tåg och stod på 1A, dvs längst bort) Men vi hann iallafall, och det kostade 1 kr mer på tåget än förköp, haha, så det kändes ju lite onödigt att stressa så, hehe..
Var första gången jag var hemma hos Kina, och hon hade fint och så :) Varmt och mysigt, hehe. Jag var smart och hade totalt glämt bort att hon både hade katt och marsvin, jag är ju allergisk och hade inte med mig tabletter, men jag nös kanske bara 2 ggr såd et gick bra, men det kliade destovärre, men aa..

På själva sexpartyt pratade hon som hade det om grejerna och sen skickades de runt till alla, så vi fick känna och klämma, de var skoj, men ibland kunde man ju inte hänga med på vad hon sa, för när hon skickat en grej så tog hon fram nästa.. Men man fick ju avbryta och fråga så det gick bra :)
Vi fick papper och penna så fick vi smyga med vad vi köpte om vi ville och grejerna kommer i svarta påsar sen, haha..

När sexpartyt var slut och hon gått, köpte vi pizza och satt och snakcade lite, sen tog vi taxi in till Örebro och gick till Klaras. Väl framme kommer Kina på att hon glömt sin plånbok, och därmed sitt legg. Är ju 21 på Klaras på lördagar och jag är ju bara 20, så jag frågade vakten om jag skulle komma in (var ingen kö alls, men jag tänkte att värt och vänta på att Kina och Magnus ska åka fram och tillbaka till Kumla och sen inte komma in). Han sa att Nej, du kommer inte in (heeelt sjukt eftersom det var pisslite folk och klockan var halv elva. Jag började ifrågasätta honom och sa att vi var ju rätt många.. 10 st måste ni vara då sa ha.. 11 sa jag att vi var, men en hade åkt hem, men vi var ju 10 iallafall, så vi skulle ju komma in :) Men sen när Kina och Magnus åkt, gick Ida och Rebecka hem, så då var det kört för mig.. Kom ett stort gäng killar och tjejer.. En tjej hade satt utt sig på listan + 7, så jag joina dem (gav min fribiljett till Julia, för klockan var ändå mer än halv elva).. In kom jag (samma vakt som jag frågat, han kollade bara på passet och sa varsågod, haha, helt sjukt..) Men eftersom klockan var mer än halv elva, så fick jag peja 100 kr, men Julia och de andra hade ju biljetterna, så de fick  betala bara 20 kr - suuuuurt! Men aa.. 
Efter ett tag kom Kina och Magnus, så var alla inne som ville :) 
Var rätt kul på Klaras, emn det var sjukt lite folk när vi kom, men sen när klockan blev 12 så var det som vanligt :) Jag kekar pencillin, bröajde med det i fredags, så jag drack ingen alkohol, men de var skoj ändå :) Fast jag var nära att örfila en kille.. Vi gick upp till övervåningen och i trappen kom en kille och taffsa mig på rumpan. Hatar sånt, men jag såg itne vem det var, så där hade han tur! vad tror folk egentligen? Det var ju inte en klapp, utan typ en smekning på hela liksom.. Hmm..

Eftersom jag varit uppe sn 5.30 var jag rätt trött, så jag och Julia drog tio över ett. Då blev jag så grymt sugen på coca cola, så jag åkte förbi Hålet i väggen och köpte med mig hem :P hehe..

Det var en rolig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback