Översocial

Igår var jag med Lisa till Klaras.. Malm och Olle hade hyrt övervåningen, så vi var där innan nio.. Var ju Happy hour i baren till halv elva.. Så det slank ner en hel del drinkar.. Inte så smart kanske.. Men de var ju så billigt ;P Sen när de öppnade grindarna vid halv elva så var det sjukt mycket folk helt plötsligt.. Haha.. Man fatta typ inte vart allt folk kom ifrån, haha.. Träffade rätt många som man kände och så.. Kul :)
Jag råkade röka en del igår :( Inte bra alls.. Äcklig som fan var jag.. 

Igår var jag på bra humör och blev som sagt rätt full och "hög" på nikotin och då blir jag rent ut sagt översocial.. Jag kan inte komma på ett bättre ord.. Jobbig skulle väl en del kalla de.. Men jag tycker översocial låter bättre :P
Jag känner ett starkt behov att få prata och umgås.. Jag ska prata med alla jag känner igen.. Och jag pratar om typ allt tror jag.. Även saker jag vet att jag inte borde säga till folk.. Så om man vill veta mina hemlisar så ska ni supa mig full och ge mig massa cigaretter.. Men aa... Inte så smart kanske.. När jag väl är uppe i situationen tycker jag tydligen att det är skitkul, haha.. Lilte får man väl också bjuda på sig själv, annars blir man ju så himla tråkig..
En grej jag sa igår var att jag hade typ strulat med en 89:a(!) (jag visste så klart inte att han var det, såg äldre ut, iaf i mina fulla ögon). Visst det kanske man kan berätta för sina kompisar, men hur normalt är det att man berättar en sån sak för sitt ex nya tjej?! Inte särsklit normalt, men det är sånna sjuka grejer jag kan säga på "den glada fyllan"..
Jag är också översocial i den bemärkelsen att jag ska ringa folk så fort jag är ensam, eller det är relativt tyst omkring mig.. Vet inte hur många jag ringde och väckte igår.. Inte särsklit snällt.. (Förlåt!)

Annars kan jag sammanfatta kvällen som väldigt lyckad ;D

Kommentarer
Postat av: lina

haha altså det är ingen fara så att du vet , går inte direkt & pratar om det , klart du ska vara social, dryga personer är inte speciellt roliga, jag är precis lika översocial jag så=)

2007-10-28 @ 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback