Oriflame

Jag säljer Oriflame nu :P Någon som är intresserad av att köpa?
 
http://www.oriflame.se/
Jag har nästan bara smink och hudvårdsprodukter från Oriflame ;P
Jag tänkte att jag skulle styra upp ett sminkparty någon gång nästa vecka. Jag kan inte så mycket om produkterna eftersom jag är ny, men jag vet ju vad jag tycker om de jag använder och så står det rätt bra i katalogerna om dem. Tänkte ha lite produkter så man kan testa dem och se vad som bland annat finns.. Någon som är intresserad av att komma? 
Hehe.. Gjort lite reklam nu, men det måste man väl?! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej.. vad roligt o läsa din blogg :) funderar på att skaffa en.. det är ju faktiskt lite roligt..
självklart kommer jag på sminkpartajet :D

puss o kram

2007-10-23 @ 21:05:34
Postat av: Julia

Jaa, sminkparty!! :D

2007-10-23 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback