Make-up kurs

image16
25 november ska jag på make up kurs :D Det är Oriflame som ska ha hand
 om det.. För ett tag sen fick man fylla i om man kunde vid vissa datum,
 idag var ett, fars dag och 25 nov.
Jag hade ju hoppats på idag, för jag vill ju gå så snart som möjligt, men det var
visst flerpersoner som kunde den 25:e november..
Så jag får väl vänta snällt som alla andra.


image14
Min favoritprodukt just nu är Oriflame Beauty - Kajal Eye Liner.
Finns i tre färger - grön, blå och guld.
Jag har den i guld, men jag ska be mamma eller
mormor ta hem de andra färgerna åt mig :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill ha den=) Den gröna=) Kan vi inte kolla oriflames smink nån dag? =) Tack för en trevlig (men jobbigt) träningsstund! Kram

2007-10-15 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback