Våår :D

65721-3

Idag har det ju varit värsta fina vårvädret :D Man blir så glad då, hehe..
Men imorse då var det inte lika fint, var blåsigt, grått och kallt. Jag hade tänkt att cykla till skolan idag men det hade jag absolut ingen lust med när det var så tråkigt väder, men sen, då blev det så fint så ju :D 

Hade Satistik i grupper idag. Så vi var i en datasal och jobbade två och två. 
Det här med statistik är ju rätt simpel matte, vilket gör att man saknar Övio och naturmatten litegrann, haha.. Trodde jag aldrig skulle kunna sakna de :P 

Efter undervisningen åkte jag upp på stan och beställde till hos Annette, ska klippa mig på måndag förmiddag :D
 Sen hade jag råkat lyckas med att se till att min lillasyster fick med sig mitt busskort hem igår.. Det var inte så speciellt smart. Det betydde att jag fick ta bussen till Sandras skolan och min gamla - Risbergska.. Träffade min mentor Lennart, Björns mamma Birgitta som jobbar i resturangen och Åsa min psykologi B lärare.. Det var kul :D Jag har saknat gymnasiet lite på sistone, och idag saknade jag det ännu mer.. Det var ju fint väder dessutom och alla var så glada, haha.. Dessutom så hade de städat ur växthuset som jag, Emma, Elin, Cissi och Carro satte upp på biologibreddningen förra våren.. Det såg t.o.m ut som om de hade bröjat odla redan. Satt några fröpåsar i jordlådorna iallafall.. Man ser ju inte så bra ignom två glasrutor varav ena är rutig, haha..  

Kommer ihåg att jag har varit så himla arg på min klass och skolan att jag skulle vela skjuta allt och alla, haha.. Men nu vill jag ju "ha tillbaka" allt, haha.. Sjukt..

Visst gjorde vi ett fint kollage?! :D hehe..

Idag annars så har jag kopierat över en del saker från datorn till cd-skivor för jag måste formatera om den.. Är en massa skit och virus m.m. i hårddisken.. Får massa varingsskyltar hela tiden  :(

Nu ska jag skriva en handlarlista för jag och mamma ska till Willys imorgon och den nu ska jag få god tid på mig och så ska jag handla nyttigt, hehe :D
Sen ska jag om jag hinner och orkar förså mina frön jag köpt..

! Jag måste reda ut ett missförstånd..
  Der var inte Emma som plockade isär ljuset i fredags, hon hittade det så bara.
  Så nu inte uppfattar henne mer störd än vad hon egentligen är :D

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tack Madde för uppklarandet, vill ju inte verka mera psyk än vad jag egentligen är..:P

2007-03-15 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback