Tisdag

Idag är det fortfarande vår :D Men det blåste pisskallt nu på eftermiddan.. Frös, för jag hade bara min vårjacka, för jag hade inte tänkt att vara ute så himlans mycket..

Var ledig idag för jag hade inga frågor angående Statistik så jag tyckte att det var skönare och bättre att sova istället, haha.. Åkte hem till mamma så jag var där till ett.. Fick vänta aslänge på bussen uppe på stan.. Hatar och vänta, haha.. Speciellt på bussar, varför är det inte alltid samtrafik för?
Hemma hos mamma skulle vi keka brunch, men det blev tacos som jag fick laga och så  hade hon inga grönsaker utan bara isbergsallad, tomat och sörgåsgurka.. Kanske inte det godaste men men.. Det var ju iallafall mat :) Sen kollade jag på inspelade One tree hill eftersom jag missa det i söndags och igår när reprisen var. Var ju säsongsavslutning så de ville man ju inte missa :P
Sen åkte vi till Willys och handlade.. Köpte massa grönsaker och bönor. Herregud, kommer nog svälta ihjäl.. Haha ne men de blir nog gått :D Man måste ju iallafall testa lite.. Är ju kul o greja i köket :)

Nu ringde precis min kusin Ulrika. Vi hade tänkt att gå på ett Bräd-pass på Friskis&Svettis idag, men det börjar om en halvtimme, och det blev lite tajt, för hon var påväg hem från universitetet.. Men vi ska gå på ett vanligt jympa pass kl.18 istället.. Någon som heter Peter som ska ha det.. Tror inte jag gått på hans någon gång, så det kan ju också bli spännande, hehe..
Måste nog få i mig något innan.. En banansmootie enligt GI-metoden kanske, hehe...

Känner mig helt trött idag :(  Ska bli skönt och komma iväg o träna lite sen :) 
Nu ska jag... Ne jag vet inte vad jag ska göra.. Jooo.. Grey´s anatomy gamla avsnitt är ju på TV.. Det ska jag se på.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback