Söndag

Idag är det söndag och Eila är här :D
Hon och Sandra kom igår kväll, vi kollade på Melodifestivalen och jag ringde och röstade 2 ggr på The Ark, så jag blev jätteglad när de vann :D Har varit lite av en nörd på melodifestivalen iår, haha.. Var jätte"nervös" under prisutdelningen, hejade ju som sagt på The Ark och Andreas Johnson :)
Sen kollade jag och Sandra på Van - the man haha.. Gammal men bra :)

Nu har Sandra åkt hem för hon skulle träna, så nu e det bara jag och Eila Beila hemma, hehe..
Hon har lagt sig och smutsat ner i min säng, så jag måste nog byta sängkläder sen, haha..

I fredags var det lite drag, hehe..
Först var jag och Lisa på stan, jag köpte en klänning, sminkgrej typ highlighter, en ring och ett halsband, fast jag egenlitgen inte hade råd, men men..
Sen iallafall kom Emma, Lisa och Camilla hem till mig.. Vi hade lite förfest, men Camilla skulle iväg och jobba, men innan åkte hon och Emma och hämtade Daniel och en jättefull Jacke.. Jag och Lisa hade värsta festen så länge, haha..
Sen får Emma för sig att plocka isär mitt ljus inne på toan, sen kommer hon "springades" och ska visa mig. Jag ba: "Oh, nej en crimesceen", haha.. Sen tog vi lite kort och så som de gör på CSI, haha..
Emma får en cp idé till och det var att ta mitt te i kartong och allt och spola massa vatten på de, så att jag inte skulle kunna dricka det och så keka hon och Lisa upp min gurka som var oöppnad, herregud alltså, haha.
Efter ett tag sitter jag i vardagsrummet och de i köket, sen hör jag att jag får sms, (de hade tydligen min mobil), Då visar det sig att de har ringt en viss person och sjungit och gjort pinsamma saker.. 3 hela gånger ringde de med 3 olika låtar.. Men det var visst okej som tur var :D Men jag höll på att typ dö, haha..
Sen var jag och Emma på frimis med Jacke Daniel Sofia Wictor och PJ som vi hämtade upp på vägen.. Linn dök också upp.. De var rätt skoj..

Nu ska jag nog ta och städa lite här, iallafall diska och så, för de behövs..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha madde du får det att låta som att jag är helt störd! men så är det icke för det var INTE jag som hade isär ljuset, jag bara fann det så. Och jag talar sanning. Nu ska jag ut med jättebajskorven. Tjingeling

2007-03-12 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback