Ojojoj..

Idag har jag städat, ojojoj alltså, haha..
Har styrkit, dammsugit, diskat, bäddat sängen och dammat av det värsta - duktig jag är :P

Men jag är rätt duktig på att göra mig illa också.. Skär mig hela tiden, på allt.. Öppnade ett brev och då skar jag värsta djupa såret i mitt vänster pekfinger, sen när jag diskade skar jag mig på tandborstemuggen på första knogen på höger hand.. Så nu har jag färska skärsår på båda händerna - najs!

Fick Glamour idag :D
Stod en hel del i horsokopet, eftersom det var aprilnumret och då är det ju min månad :)
Vet inte om man ska tro på sånt som står, men det var läskigt att de stod om just de saker jag har problem med nu. Brukar bara stå om jobb typ, hehe..

Nu ska jag gå så jag inte missar bussen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback